Remote Helpdesk
Mijn-Site.NL kan ook op afstand helpen bij computerproblemen. Hiervoor maken wij gebruik van ISL Online.

Met deze dienst bepaalt u zelf of en wanneer wij op afstand met u mee kunnen kijken en eventueel uw toetsenbord kunnen "overnemen".

Voordat u van deze dienst gebruik kunt maken, neemt u eerst telefonisch contact met ons op. Belangrijk is dat de betreffende computer over een werkende internetverbinding beschikt.

Tijdens de helpsessie hebben wij telefonisch contact om de verbinding te activeren en om samen het probleem te bespreken.
 

Remote Helpdesk


Remote Helpdesk Starten
Voordat we de verbinding opzetten, heeft u eerst telefonisch contact met ons. Pas dan kunnen we de verbinding opzetten. Op ons aangeven start u de clientsoftware en geven wij u een veilgheidscode.

Start Remote Helpdesk

  Voor wie is deze dienst
Helaas kunnen wij deze dienst momenteel alleen aanbieden aan geregistreerde klanten van Mijn-Site.NL

Wilt u meer informatie over deze dienst, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Wat is Remote Helpdesk?

Remote Helpdesk is een dienst waarmee wij u op afstand kunnen helpen met eventuele (computer) problemen. Wij komen niet naar u toe, maar kunnen via internet "met u meekijken".

Tijdens een telefonisch overleg start u de CliŽnt software. Deze software werkt eenmalig en wordt niet op uw computer geÔnstalleerd. Door het invoeren van een veiligheidscode wordt de verbinding tot stand gebracht. Afhankelijk van wat u toestaat, kunnen wij met u meekijken of ook de computer besturen (toetsenbord + muis overnemen).

Nadat we het probleem verholpen hebben, sluit u de CliŽnt en de verbinding is verbroken. Wij hebben dan geen toegang meer tot uw computer.

Neeem voor meer informatie over deze dienst vrijblijvend contact met ons op.


Mijn-Site.NL
Webontwerp & -onderhoud